bro oversatte principperne fra Ørsteds nye tone of voice til værktøjer og skrivetips i et workshop-forløb for medarbejderne i deres fem kommunikationsteams.
Vi hjalp Absalon med rekruttering af nye medarbejdere, ved at forbedre deres jobopslag, så de kunne effektivisere deres proces og få de bedste kandidater.
Sammen med FLSmidth skabte vi en kampagne, hvor vi oplyste om visionen, udarbejdede materialer til linjelederne og gav visionen fri til medarbejderne at tolke på.
Vi hjalp Teknik- og Miljøforvaltningen (TMF) med at nedbringe mængden af madspild gennem en handlingsorienteret kampagne for de københavnske husholdninger.
Læs mere om, hvordan adfærdsdesign hjalp skolerne teste sammen med kommunen og forældrene blandt andet bump og dobbeltrettede cykelstier på de to skoleveje.
I casen samarbejdede bro med Codan for at optimere deres 2025-strategi, som vi hjalp med at udvikle gennem en indsigtsdrevet og adfærdsbaseret strategiproces.
Vores arbejde – som rådgivere og facilitatorer – på projektet bestod i at drive processen med at lande lige præcis de værdier, der ville kunne understøtte ønskerne for fremtiden.
Læs om, hvordan vi har brugt metoder fra adfærdsdesign til at lave en digital kampagne, der giver fodbold-spillende børn og unge gode vaner på kunstgræsbanen.
Læs mere om, hvordan bro brugte indsigter fra skoler og forældre til at udvikle Kontrafejs brandplatform, brandnavn, tone of voice, kernefortælling og proces.