Skip to content

Cases: Kommunikation

Derfor udviklede Ørsted en ny tone of voice, som skulle bringe dem tættere på danskerne og gøre kommunikationen udadtil mindre distanceret.

Ny tone of voice i Ørsted

bro oversatte principperne fra Ørsteds nye tone of voice til værktøjer og skrivetips i et workshop-forløb for medarbejderne i deres fem kommunikationsteams.
Talenter hænger ikke på træerne. Så hvis man vil tiltrække dygtige medarbejdere, må man gøre sig umage med at nå ud til dem.

Effektive jobopslag, der tiltrækker de rigtige kandidater

Vi hjalp Absalon med rekruttering af nye medarbejdere, ved at forbedre deres jobopslag, så de kunne effektivisere deres proces og få de bedste kandidater.
intern kampagne hos FLSmidth til at formidle ny vision til 10.000 medarbejdere globalt, med fokus på engagement og personlig involvering på tværs af roller og geografiske placeringer

Fra ukendt vision til medarbejder-engagement i FLSmidth

Sammen med FLSmidth skabte vi en kampagne, hvor vi oplyste om visionen, udarbejdede materialer til linjelederne og gav visionen fri til medarbejderne at tolke på.
Hvordan laver vi løsninger og budskaber, der flytter adfærd hos målgruppen?

Lad granulatet blive på kunstgræsbanen

Læs om, hvordan vi har brugt metoder fra adfærdsdesign til at lave en digital kampagne, der giver fodbold-spillende børn og unge gode vaner på kunstgræsbanen.
Baseret på indsigter fra skoler og forældre udviklede vi Kontrafejs brandplatform, brandnavn, tone of voice, kernefortælling og proces.

Sådan hjalp vi med at introducere et nyt skolefotobrand i en klasse for sig

Læs mere om, hvordan bro brugte indsigter fra skoler og forældre til at udvikle Kontrafejs brandplatform, brandnavn, tone of voice, kernefortælling og proces.
Hvordan kunne Totalkredit sikre tilpas synlighed

En synlig fejring af et unikt fællesskab gennem 30 år

Læs om, hvordan bro definerede Totalkredits bogs redaktionelle ståsted, som skabte rammerne for den samlede fortælling om Totalkredit-samarbejdet.